laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu

laatste dag in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Gretha

24 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Nou het is dan zover! Morgen vertrekken we met het vliegtuig naar Seattle. Vandaag stond in het teken van afscheid, inpakken, laatste dingetjes, alles echt voor het laatst... Merk aan mijzelf en de kids dat het nu ook tijd is om te gaan, we missen onze papa/man. Ook het afscheid nemen is niet mijn favoriete bezigheid, je probeert je groot en opgewekt te houden.
Maar morgen gaat ons avontuur dan echt beginnen. Morgen zullen ook onze meubels aankomen dus alles precies op tijd.
Nou voor nu wens ik een ieder een goede nacht en ik ga me voorbereiden op de vlucht, ben benieuwd hoe dat zal gaan. 10 uur in de lucht met twee kids, gelukkig gaat m'n lieve moeder mee!!
Mensen ik hou jullie op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gretha

Ons gezin bestaat uit: Jan Bennik 21-11-1983 Gretha Bennik-van Urk 29-01-1984 Daniek Bennik 2-06-2011 Seth Bennik 11-12-2014

Actief sinds 23 Mei 2016
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 144296

Voorgaande reizen:

05 Juli 2016 - 29 Augustus 2017

Amerika, Washington, Bothell, Woodinville

Landen bezocht: