jan in Amerika - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu jan in Amerika - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu

jan in Amerika

Blijf op de hoogte en volg Gretha

11 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Jan verblijft al weer bijna een week in Amerika. Druk met z'n werk, van alles en nog wat regelen, enz. Vanavond zal hij voor het eerst in ons huis gaan slapen! Het afgelopen weekend heeft hij de nodige voorbereidingen hiervoor getroffen, lees: bed opgepompt, boodschappen gekocht, barkrukken gekocht, spullen uitgepakt, enz. Nou we zijn benieuwd hoe z'n eerste nacht zal zijn, keep you posted!! ;)

• 11 Juli 2016 - 20:21

Janneke Baarssen :

Spannend!! Ik ga jullie volgen... Heel veel succes met jullie verhuizing en geniet!!

• 11 Juli 2016 - 21:58

Margreet Korf:

Oe man, een held nieuwe fase in jullie leven! Veel gelukt en plezier toegewenst van onze kant.
    We zullen jullie volgen!

• 11 Juli 2016 - 23:07

Grote Tutte:

Wij zullen jullie blijven volgen en veel succes

• 24 Juli 2016 - 14:34

Martijn Buijnink:

Hallo Juf Gretha

Wat leuk dat jullie voor een jaar gaan emigreren naar Amerika. Maar vooral ook spannend zo iets nieuws. Ik las het in Het Urkerland. Ik wens u en uw gezin heel veel plezier en succes toe daar met alles wat jullie daar gaan beleven en geniet ervan. En dat God bij jullie mag zijn daar. God,s zegen voor jullie daar en ik ga jullie volgen op deze site

Martijn Buijnink