Onze tweede week! - Reisverslag uit Holly Hills Mobile Home Park, Verenigde Staten van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu Onze tweede week! - Reisverslag uit Holly Hills Mobile Home Park, Verenigde Staten van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu

Onze tweede week!

Door: Gretha

Blijf op de hoogte en volg Gretha

06 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Holly Hills Mobile Home Park

Hallo allemaal! Onze tweede week zit er bijna op. Wat hebben we een heerlijke week gehad. Prachtig weer hier en veel gedaan samen met mn moeder. Genoten van de tijd samen!!
Nou wat hebben we dan al zoal gedaan? Ons hoogtepunt was toch echt het bezoek aan seattle downtown. We zijn daar naar Pikeplace market geweest. Dit is een grote markt verspreidt over meerdere verdiepingen. Hier zijn we ook bij de bekende viskraam wezen kijken. Hier gooien ze letterlijk de zalmen rond je oren. Dus mochten jullie ooit in de gelegenheid zijn dan een bezoek aan deze markt is een aanrader!!! Ook zijn we in het reuzenrad geweest met een pracht uitzicht over seattle en de space needle. Normaal willen de kinderen elke keer uit de wagen maar deze keer was er zoveel te zien dat we ze niet gehoord hebben.
Ook zijn we naar een Amerikaanse shoppingmall geweest, Alderwood mall. Hier zijn we in een winkel geweest waar de kids hun ogen uitkeken, build your own bear! Hier hebben ze allebei zelf een knuffel uit gezocht en deze laten vullen. Ook gelijk kleertjes ervoor uitgezocht. Seth heeft chase van paw patrol en Daniek heeft lalaloopsy met een frozen jurk. We hebben hier bijna een uur rondgelopen. kids keken hun ogen uit.
Ook zijn we weer lekker naar het strand geweest. Naar 3 verschillende plekken. Het mooie aan deze stranden is dat er prachtige speeltoestellen voor de kinderen zijn en bomen met schaduw.
Gisteren was er ook een show van de blue angels in de lucht boven het meer. Deze straaljagers zijn hier echt een hot iets hier in amerika. Ze vlogen in formatie van 5 heel dicht bij elkaar en deden allerlei stunts en dergelijke.
Nou we hebben dus weer genoeg beleefd en gedaan deze week. We zullen zo in de auto stappen en een trip naar de bergen maken. Het is hier vandaag een beetje bewolkt. We gaan naar een duits dorpje rijden, volgens Jan is het hier net zoals in de Oostenrijkse dorpjes. Nou we gaan het zien!!
Jullie allemaal een fijn weekend!

groetjes: Cobie, Jan, Seth, Daniek en Gretha

• 08 Augustus 2016 - 11:59

Hans:

Hoi
    Ziet er allemaal gaaf uit.
    Snap dat de kids hun ogen uit kijken.
    Hier in Nederland een zware weerdip.
    Woensdag 16 graden.

Groetjes