week 5 - Reisverslag uit Woodinville, Verenigde Staten van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu week 5 - Reisverslag uit Woodinville, Verenigde Staten van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu

week 5

Door: Gretha

Blijf op de hoogte en volg Gretha

28 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Woodinville

Hi Guys (zoals seth zou zeggen ;-),

Hier weer een weekhaf met temperaturen van 30 graden! Afgelopen zondag hebben we weer samen met de gemeenteleden van de kerk geluncht. Elk gezin neemt dan iets mee voor de lunch. Dit hebben we nu al voor de tweede keer gedaan. Het is elke keer erg leuk en gezellig. Vooral leuk om de gemeenteleden te leren kennen.
Afgelopen maandag moest ik naar Lynwood om de auto te laten keuren. Er moest een emissierapport komen. Toen hebben we gelijk van de nood een deugd gemaakt door met de kids naar het zwembad daar te gaan. Hier hebben ze genoten op het grote speeltoestel in het water en de banen. Op de terugweg waren beide kids dan ook binnen 5 minuten vertrokken.
Deze week hebben we ook ons voorbereid op de komst van Riekelt en Sanne (broer van Jan en zijn vrouw) Zij zijn donderdag gekomen. Daniek keek hier erg naar uit. Ze heeft de dagen echt afgeteld tot ze kwamen. Toen ze er waren zijn we lekker naar Cottagelake gegaan en op vrijdag naar lake washington, Juanita beach.
Vrijdag avond moest ik (Grteha) ook afrijden. Helaas net gezakt met twee punten. Dus ik zal nog een keer op moeten.
Vandaag hebben we onze eerste hike gedaan hier in amerika. We hebben een trail uitgezocht wat voor de kids erg leuk zou zijn. We hebben gekozen voor de Franklinfalls trail. Deze trail eindigde bij een mooie waterval. Daarna nog even naar bellevue mall geweest en afgesloten met een stuk taart bij de Cheesecake factory!! MMMMMMM
Vanavond hebben we onze eerste BBQ bij ons thuis gedaan op onze nieuwe Weber! Spareribs en Ribeye! Heerlijk!!!!!!!! Nou zo zit deze week er ook weer bijna op!

Dikke knuffel van ons en onze gasten!!!

• 31 Augustus 2016 - 10:18

Aïda :

Wat ontzettend leuk om jullie ervaringen te lezen! Mooi avontuur om als gezin aan te gaan!