week 6 - Reisverslag uit Deadman Island, Canada van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu week 6 - Reisverslag uit Deadman Island, Canada van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu

week 6

Blijf op de hoogte en volg Gretha

05 September 2016 | Canada, Deadman Island

Hallo allemaal,

Allereerst sorry dat het verslag later is. De site lag eruit dus kon het niet eerder doen.
We hebben weer een mooie week achter de rug! Vorige week zondagmiddag hebben we samen met riekelt en Sanne nog een hike gedaan in Saint Edward state park. Dit was een steil tochtje naar beneden toe, waar we uit kwamen bij lake Washington, daarna een steile klim naar boven. Daniek heeft dit helemaal zelf gelopen dus trotse ouders hier.
Maandag zijn riekelt en Sanne weer vertrokken voor hun rondreis.
De rest van de week hebben we eigenlijk lekker rustig aangedaan. Voor daniek was het een spannende week, dinsdagmiddag hadden we icecream social op de school van daniek. Ze zag deze dag voor het eerst haar juf en klasgenoten. Ze heeft hiervan echt genoten! Ze komt bij juf Lipkee in de klas, lijkt een super lieve en aardige juf volgens daniek.
Zaterdag zijn we met de kids wezen zwemmen in het zwembad van Lynnwood.
Zondag hadden we van de kerk picknick en bbq in cottage lake park. Dit was weer erg gezellig. Toch fijn dat we gelijk zo goed en warm worden opgenomen in deze gemeente!!
Maandagochtend, vandaag dus zijn we vertrokken naar Vancouver. Jan heeft namelijk deze week vakantie. We hebben mountainbike s gehuurd met een fietskar erachter en zijn gaan fietsen door Stanley park en we hebben het fietspad langs de haven gefietst, in een woord prachtig!!! Echt een aanrader. Vandaag hebben we ook voor het eerst twee zeehonden gezien!!
Trouwens riekelt en Sanne zijn hier ook gezellig weer met ons. We hebben een prachtig huis gehuurd 5 blokken verwijderd van downtown Vancouver met jawel een hottub!!!! Heerlijk!!
Nou we houden jullie op de hoogte van de verdere gebeurtenissen van deze nieuwe week want er staat nog veel op het programma!!

Liefs riekelt, Sanne, jan, daniek, Seth en gretha

• 06 September 2016 - 19:54

Carolien :

Het gaat super goed daar! Gaaf om te lezen , fijne vakantie samen geniet ervan