week 55 - Reisverslag uit Woodinville, Verenigde Staten van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu week 55 - Reisverslag uit Woodinville, Verenigde Staten van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu

week 55

Door: Gretha

Blijf op de hoogte en volg Gretha

14 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Woodinville

Hallo daar!

PPfff, nou de koffers staan klaar. Gesorteerd op onze trip naar Mexico en de reis terug naar Nederland. Wat een spullen heeft een mens dan toch... natuurlijk ook weer even flink geruimd. Je raadt dus al wel wat ik/wij de afgelopen week hebben gedaan!! Juist inpakken en ruimen. Nu zijn we er dan echt klaar voor. Dat moet ook wel want morgen komen de verhuizers. Gelukkig hebben we alles op tijd klaar gekregen en wij kunnen dan nu ook niet wachten tot al het inpakken achter de rug is en onze spullen in de container zitten en wij aan onze trip naar Mexico kunnen beginnen.

De afgelopen week was het ook weer prachtig mooi weer hier, elke dag rond de 30 graden. Dit betekende voor ons dus zorgen dat we de dingen die gebeuren moesten in de ochtend gedaan werden zodat we 's middags lekker naar Cottage lake konden. Hier hebben we elke keer weer afgesproken met vrienden en klasgenootjes van Daniek. Zo heeft Daniek de afgelopen week gezwommen met Ann en Adelyn en kon ik lekker kletsen met hun mama's. Seth heb ik niet gehoord, die zwemt zelf met zijn floaties overal naartoe. Ook mag hij graag van de steiger afspringen. Alle mensen kijken hun ogen dan uit, haha.

Vrijdag morgen hebben we samen met Michelle Morgan koffie gedronken. Het was weer leuk om elkaar na 3 weken weer te zien. 's Middags zouden we ook nog samen gaan zwemmen maar dit is hem uiteindelijk niet geworden. 's Avonds hebben we met z'n viertjes sushi gegeten.

Zaterdag hebben Jan en ik de laatste dingen uit de garage opgeruimd en zo alles klaar gezet dat de verhuizers het zo kunnen inpakken. Onze containers zitten nu wel tot de nok toe vol ;-). 's Middags zijn Daniek en ik naar de nagelstudio geweest. We moeten natuurlijk wel holliday proof voor de dag komen. 's Avonds hebben we Thais gegeten in Redmond en afgesloten met een ijsje in Kirkland.

Vanmorgen zijn we naar de kerk geweest. Hier nog weer even bijgeklets met de oude gemeente leden vanuit Exile. Na de kerk hebben we spruiten gegeten, hier had Daniek namelijk erg veel zin in. Na het middagdutje zijn Jan en ik nog weer even bezig geweest met het uitzoeken van spullen. Onze Amerikaanse apparaten kunnen namelijk niet mee naar Nederland dus die krijgen een nieuw huis bij Jan zijn opvolger. Natuurlijk moesten we ook wat met onze boodschappen dus had ik bedacht dat ik pannenkoeken ging bakken en dan al het drinken en toetjes mee zou nemen naar het park. We hebben hiervoor de familie Morgan uitgenodigd zodat zij ook lekker met ons konden eten en gezellig samenzijn. Alleen hadden we het ook nooit opgekregen. We hadden afgesproken in Miners corner park. bleek dat de Morgans hier nog nooit waren geweest. Zij hebben dus het afgelopen jaar heel veel van ons geleerd ;-)

Zo is er weer een eind aan deze week gekomen met heel veel laatste keren de afgelopen week. Ik weet niet of het ons gaat lukken om volgende week een verslag te schrijven maar dat gaan we dan zet goed maken in het verslag daarna! Mensen duim voor ons dat het inpakken lekker vlot en makkelijk gaat! Wij wensen jullie allemaal weer een hele goede week en tot horens!!

Dikke kus van ons 4!!