Week 32 - Reisverslag uit Woodinville, Verenigde Staten van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu Week 32 - Reisverslag uit Woodinville, Verenigde Staten van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu

Week 32

Door: Gretha

Blijf op de hoogte en volg Gretha

07 Maart 2017 | Verenigde Staten, Woodinville

Hallo lieve allemaal,

Een beetje later dan normaal, sorry.
Afgelopen week hebben we weer een leuke week gehad. Druk maar leuk. Nou wat hebben we allemaal gedaan??

- op kraamvisite geweest bij de familie Morgan. Zij hebben een dochtertje gekregen genaamd Esther. Ik heb als cadeautje een muziekster gehaakt een een Naantje (tutdoekje). Ze waren erg blij mte het cadeau. Ook heb ik lekker voor ze gekookt zodat ze deze dag lekker rustig aan konden doen. Ik heb een salade gemaakt, lasagne schotel en een witte chocolade mouse voor na. Ze vonden het super lekker, mag dus vaker voor ze koken, haha.
- Op de koffie geweest vij Liisa uit de kerk. Even bijkletsen en genieten van de heerlijke dingen die ze had gemaakt, merengue en caramels, heerlijk!
- We hebben de familie Neese op visite gehad. De Dominee en zijn gezin. Ook hier heb ik weer lekker gekookt. Nasi met sateaus, honey glazed chickenwings en salade. De sate vonden ze erg lekker ;-) Het was een hele gezellige middag/avond. Met als afsluiting spelletjes onder het genot van ijs en een fruitspies
- Ik ben samen met de kids naar een mall in Bellevue geweest. Ik kwam er achter dat hier voor de kids een soort van ballorig was. Aangezien het die dag regenachtig was leek met dit heel leuk voor de kids. Niets was minder waar, de kids genoten en hebben flink geklommen en geklauterd.
- We hebben beide weer de nodige uurtjes gemaakt in de gym. Zaterdag hadden we geen Oranjeschool dus zijn we met z'n allen naar de gym gegaan. Kids in de opvang en Jan en ik hebben een les body pump gevolgd. Hierna is Jan nog even een half uurtje zelf gaan trainen en heb ik een les Zumba gevolgd. Erg leuk trouwens. Daarna zijn we met de kids nog even wezen zwemmen in het zwembad van de gym. Erg handig dat dit hier in de gym zit.
- Zondag middag is Jan met de kids lekker naar een park in de buurt gegaan om lekker even te spelen. Ik was deze keer thuis gebleven en heb lekker een boek gelezen.
- Zo is deze week ook weer voorbij en zijn we inmiddels al weer een stuk op weg in de nieuwe week.

Wij wensen jullie allemaal weer een goede nieuwe week toe!!

Lieve groetjes: Jan, Gretha, Daniek en Seth!!

• 07 Maart 2017 - 18:43

Jacolien :

Hallo allemaal!! Weer een gezellige drukke week gehad zo te lezen!!
    Er is voor de kids vermaak genoeg met al die speeltoestellen!
    Geniet er van,
    En voor iedereen een hele dikke knuffel en kus!
    Xxx ome Tim en tutte

• 08 Maart 2017 - 19:56

Titiana:

Als ervaren kraamverzorgende Kun je niets beter doen dan jonge
    Ouders lekker in de watten leggen met eten koken.
    Top gedaan