week 42 - Reisverslag uit Woodinville, Verenigde Staten van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu week 42 - Reisverslag uit Woodinville, Verenigde Staten van Gretha Bennik-van urk - WaarBenJij.nu

week 42

Door: Gretha

Blijf op de hoogte en volg Gretha

15 Mei 2017 | Verenigde Staten, Woodinville

Hallo lieve allemaal,

Deze week maar weer eens een verslag in een wist je datjes vorm. Dit om het een beetje afwisselend voor jullie te houden ;-)!

WIST JE DAT?
- de week weer is omgevlogen?
- het elke week net lijkt if ik het vorige verslag gisteren heb gemaakt?
- Daniek 2 keer in de week zwemles heeft?
- Dit op maandag en woensdag avond is?
- we op woensdag met zn allen gaan?
- Seth zou ook mee gaat om te zwemmen?
- hij hier echt van geniet en niet kan wachten om het water in te gaan?
-hij hierdoor gevallen was en een flinke buil op zijn voorhoofd heeft?
- hij dit al na een minuutje vergeten was want hij ging zwemmen
- ik dinsdagavond bij de kapper ben geweest?
- ik mijn haar hier voor het eerst heb laten kleuren? (high lights en low lights)
- ik blij met het resultaat ben?
- het aan het begin van de week boven de 20 graden was hier?
- wij daarom op woensdag middag lekker naar het park zijn gegaan om te picknicken?
- we dus heerlijk van het zonnetje hebben genoten?
- donderdag het weer omsloeg naar regen?
- we daarom niet naar het park konden met de familie Morgan?
- ik ze daarom had uitgenodigd om bij ons te komen?
- ze ook lekker bleven om mee te eten?
- ze hebben genoten van de stampot rauwe andijvie?
- ze dit niet kenden?
- ze mijn kookkunsten erg kunnen waarderen?
- wij ons volgende feestje alweer gepland hebben?
- we samen een feestje vieren op hemelvaartsdag?
- we hier alter meer over vertellen?
- ik vrijdag was uitgenodigd op de school van Daniek?
- alle moeders mochten komen voor een tea party?
- alle kinderen extra goed geoefend hadden om de juiste manieren te gebruiken?
- het een erg leuke middag was met een mooi cadeau van Daniek dat ze op school had gemaakt?
- het een boek was met allerlei dingen over mij?
- ze bij mijn leeftijd 66 had ingevuld?
- ze dit hadden afgesproken met de meiden uit de klas?
- we hier dus smakelijk om hebben gelachen?
- we 's avonds multicultural night hadden van Daniek haar school?
- hier allerlei eten en drinken te proeven was van de kinderen bij haar op school uit verschillende landen?
- wij natuurlijk de speculaasjes en stroopwafels hadden meegebracht?
- hier allerlei volksdansen in traditionele kleding werden laten zien?
- het weer een geslaagde avond was?
- de kids zaterdag ochtend weer naar de Oranje school zijn geweest?
- ze hier ook een moederdag cadeautje hebben gemaakt?
- Daniek 's middags een verjaardagsfeestje had van Avery, haar klasgenootje?
- hier zelfs een varken was met roze nagellak?
- Daniek hier haar eerste pinata heeft geslagen?
- dit natuurlijk super leuk vond?
- Set en Daniek hierna met hun papa even weg moesten?
- ik natuurlijk niet wist wat ze gingen doen ;-)
- ik daarom gelijk maar de boodschappen heb gedaan?
- we 's avonds een filmavondje hebben gehouden?
- hier natuurlijk chips en ijs bijhoort?
- we de film chicken little hebben gekeken?
- toen de film af was de kids ook gelijk op bed wilden?
- we ze niet meer hebben gehoord?
- ik vanmorgen cadeautjes op bed kreeg?
- ik hier erg blij mee was?
- de zelfgemaakte cadeautjes het mooiste waren?
- zo alweer een eind aan deze week is gekomen?
- we jullie allemaal weer een fijne en goede nieuwe week toewensen!

Lieve groetjes:

Jan, Gretha, Daniek en Seth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gretha

Ons gezin bestaat uit: Jan Bennik 21-11-1983 Gretha Bennik-van Urk 29-01-1984 Daniek Bennik 2-06-2011 Seth Bennik 11-12-2014

Actief sinds 23 Mei 2016
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 144503

Voorgaande reizen:

05 Juli 2016 - 29 Augustus 2017

Amerika, Washington, Bothell, Woodinville

Landen bezocht: